Voorzitter feliciteert Jubilaris

Voorzitter John van Halderen verblijdt Jan den Ouden met oorkondes, een speld en een boeket. (Foto: Marc van Opbergen)

Jan den Ouden (81) zong 25 jaar geleden in een kerkkoor. Dat vond hij eigenlijk maar niks. Een vriend nam hem mee naar het Amersfoorts Mannenkoor, en daar bloeide Jan helemaal van op. Hij werd lid en is gebleven. “Het kerkkoor bestaat niet meer, de kerk is afgebroken, maar het AMK is alleen maar jonger geworden”, bevestigde Jan zijn keuze.

De jubilaris ontving twee oorkondes, één van het AMK en de ander van het Koninklijke Nederlandse Zangersverbond KNZV, een gouden speld en een fors boeket.

Jan uitte zijn dank door een rondje te geven voor het hele koor (zo’n veertig man die avond).