Voorzitter installeert ervaren zanger

Voorzitter John van Halderen (links) geïnstalleerde op 27 september Joost Marcus als AMK-lid. Daarbij ontving Marcus het boekje over de eerste vijf jaren (1907-1912) van het koor.

Joost Marcus is een zanger met ervaring bij andere koren, ooit had hij het bereik van een eerste tenor maar de tijd heeft er voor gezorgd dat hij bij het AMK goed past bij de tweede tenoren.
Dat groepje heeft hem aardig opgevangen en na vier weken meelopen om te ervaren of hij zich thuis voelt bij ons koor besloot hij om lid te worden. Hij vond het koor via deze website en op basis van de informatie en de verhalen die hij hier aantrof heeft hij zich aangemeld. Welkom Joost!