Buitenland

Het AMK hecht grote waarde aan de uitwisseling met koren in binnen- en buitenland.

Zo zijn er verbanden met een koor uit Wolfsburg (Duitsland), Nottingham (Engeland) , Cwmbran (Wales) en Liberec (Tsjechië).

Zuid-Frankrijk

In september 2013 is het gelukt een reis te organiseren naar Zuid-Frankrijk, La Bastide d’Armagnac. Vlak bij de Pyreneeën. We hebben daar samengewerkt met het kamerkoor OMNES ORBIS (www.omnesorbis.eu).  Het Amersfoorts Mannenkoor heeft er optredens verzorgd in La Bastide d’Armagnac, Capbreton en de kathedraal van Dax.

Engeland

Op 30 mei 2016 arriveerde het Carlton Male Voice Choir in Amersfoort, waarmee het Amersfoorts Mannenkoor op 2 juni ’s avonds een concert gaf in de Sint Joriskerk.

In 2017, het jaar waarin het AMK 110 jaar bestaat, bracht het AMK een tegenbezoek aan Engeland van 17 – 22 mei met concerten met het Mansfield and District MVC, het Carlton MVC en het St. Edmundsbury MVC.