‘Wat een mooi koor’

jury-sml
De jury had er niet veel woorden voor nodig. Het optreden van het AMK op het KNZV Zangersfestival in Driebergen op zaterdag 22 oktober 2016 viel in goede aarde. Zo bleek uit het juryrapport dat we onlangs mochten ontvangen.

Voorzitter John van Halderen reageert: ‘Wat een mooi koor, schreef de jury over het optreden tijdens het Korenfestival in Driebergen. Dat we daar blij en trots van worden hoeven we vast niet uit te leggen. Na hard werken en uitentreuren slijpen aan de uitvoering blijkt nu dat die inspanning niet voor nop was.
Dank aan de musici, de dirigent en vooral ook een compliment aan de zanger voor het volhouden om uit hoofd te kunnen zingen. Ik ben trots op onszelf!’

Ook wijst hij erop dat het mooie Amersfoortse koor plaats heeft voor nieuwe aspirantleden. Die vinden hier alle informatie.

Het juryrapport:

IMG_20161103_0001_NEW

Overigens kan het AMK inderdaad prima a-capella uit de voeten 🙂