Is Ons Koor Groen Of Oranje ??

::

Tja, soms beginnen we laat met de repetities, vanwege alle verhitte politieke discussies. Republiekijnen, oranjeklanten, verstokte communisten, Halsema idolaten en dies meer…. Is ons koor nu groen of rood, was laatst de vraag. De redactie is te zeggen gekregen, dat we daar geen publieke uitspraken over mogen doen. Daar houden we ons maar aan. Wel kunnen we u mededelen dat we tenminste enigszins groen zijn.  Wekelijks haalt het AMK tonnen aan oud papier van de straat. En dat doen wij al jaren. De motor achter deze actie is momenteel Joris Kaspers. Maar hij doet dat beslist niet alleen. Hulde aan Joris en zijn trawanten. Trouwens, nogmaals hulde voor Joris, want hij is vandaag nog jarig ook. Gefeliciteerd, namens redactie.

Hier een reportage. Joris Kaspers (lid sinds 1969) samen met koorlid Rinus Meester (lid sinds 1957)