Het AMK komt naar u toe deze Kerst

Folder

We doen het dit jaar eens anders met de kerst. Geen groot concert in een kerk (we hebben 26 oktober net een schitterend herfstconcert gehouden) maar meerdere kleinere concerten in woonzorgcentra en serviceflats. Het wordt een dolle rit om overal op tijd te zijn:

Zaterdag 20 december zingen we om 10:45 in woonzorg Birkhoven; om 13:30 in woonzorg Puntenburg; rond 14:30 in de serviceflat Schuilenburght en we sluiten om 15:40 af in woonzorgcentrum De Eemgaarde.

We zullen putten uit ons kerstrepertoire met ondermeer: Komt allen tesamen (samenzang); Nu zijt wellekome; Entre le bœuf et l’âne gris; Caro Gesu Bambino;Dormi fili; Weihnachtsglocken; Stille Nacht (samenzang); Bethlehem; Away in a Manger; Christmas en Eer zij God in onze dagen.

Kerstliederen uit verschillende Europese landen komen aan bod, afgewisseld met samenzang in het Nederlands. Familie en vrienden van de bewoners zijn van harte welkom en kunnen met hun aanwezigheid de saamhorigheid versterken.

AMK-voorzitter Joris Kaspers: “ Het Amersfoorts Mannenkoor maakt nu al zoveel jaren geregeld een Kerstrondgang en het verveelt nooit. Het is ook voor de zangers steeds weer een plezier om dit te doen. Soms is het echt ontroerend om te zien wat ons optreden losmaakt.”

Bekijk de route