AMK treedt op bij inloopconcert

brandpunt

Het kerstconcert ligt nog vers in het geheugen, maar we schakelen snel om naar ander repertoire. Op zaterdag 23 januari is het Amersfoorts Mannenkoor te beluisteren tijdens een inloopconcert georganiseerd door Scholen in de Kunst.

We treden op tussen 13:30 en 14:00 uur in kerk Het Brandpunt, Laan van Emiclaer 101 in Kattenbroek. Op het programma staan The Rose, Bolen Mi Lezi, Tibie Paiom, Anthem, Santo en Eres Tu.

We zijn blij dat we weer in het Brandpunt mogen zingen omdat de akoestiek daar erg mooi is. Kom tussen de boodschappen door vrijblijvend even uitrusten en genieten aan de Laan van Emiclaer 101!