AMK ontvangt befaamd Engels mannenkoor

CMVCHet Carlton Male Voice Choir uit Nottingham heeft in het Verenigd Koninkrijk een zeer goede naam verworven met hun concerten. Het koor treedt regelmatig op in Europa en zal op 2 juni samen met het Amersfoorts Mannenkoor een gevarieerd concert verzorgen. De mooie stem van de sopraan Hesther Oor is ook weer te beluisteren bij stukken die het Amerfoorts Mannenkoor zal zingen. Een hoogtepunt zal zeker het gezamenlijke optreden zijn. Stelt u zich eens voor; 100 mannen op het podium die de hymne “Amazing Grace” (Waarheen, waarvoor) van John Newton zingen. Dat belooft kippenvel.

Het Two Roses concert wordt gehouden in de St. Joriskerk aan de Hof in Amersfoort. Aanvang 20.00 uur, de kerk is open vanaf 19.30 uur. Entree aan de kerk € 17,- .

Meer informatie via telefoon 033-4562236