Zingen met Tania

Gisteravond, dinsdag 12 december, trotseerden 150 mannen het winterweer om naar zalen centrum Open Hof in Dronten te komen. Het betrof een van de laatste repetities voor de Christmas Proms en de eerste met solist Tania Kross. Het was een beetje stoeien met het tempo – zij wilde de mannen een beetje oppeppen, de mannen wilden ook wel, maar de dirigent vreesde een rommeltje. Er is kortom nog wat te sleutelen, maar het wordt een feestje in Zutphen, Amersfoort en Dronten.

Repetitie van Amersfoorts Mannenkoor, Flevo’s Mannenkoor en IJsselzangers Zutphen met solist Tania Kross o.l.v dirigent Paul Michèl Tijssen en piano Martin Lorijn in Open Hof, Dronten.De muziek is het immer actuele ‘The Holy City’ van Weatherly & Koekelkoren. Opname door Willem Rauwenhoff.

Foto: John van Halderen