Welkomstactie ‘Ontdek je stem’

Een dinsdagavond bij het AMK: gezellig samen lachen en zingen - Foto: John van Halderen
Een dinsdagavond bij het AMK: gezellig samen lachen en zingen – Foto: John van Halderen

Veel mannen kunnen en willen zingen maar maken de stap om zich bij een koor aan te melden niet. Het Amersfoort Mannenkoor wil graag nieuwe leden hebben en daarom alle twijfelende mannen over de streep trekken.

Onder het motto “Ontdek je stem” kan iedere man op alle zaterdagen in februari de pracht en de kracht van zijn stem ontdekken. Samen met leden van het koor en onder leiding van de muzikale vakman Paul Michèl Tijssen kunnen belangstellenden gratis meedoen met de stemscholing voor het koor.

In het repetitielokaal De Bron, Vogelplein 1 in Amersfoort wordt op 7, 14 , 21 en 28 februari van 10 tot 12 uur les gegeven aan koorleden en iedere man is welkom, of je nu wel eens in de auto of in de badkamer zingt of alleen de stille wens koestert om te zingen!

Bij voorkeur is aanmelden is gewenst via telefoon 033-4618186

Download hier de folder over de instapcursussen