‘We mogen weer’

(Foto: Jos Wassink)

Tot onze grote vreugde zijn de repetities hervat vanaf 18 januari. Net als andere koren heeft het AMK om verschillende redenen wat leden verloren in de afgelopen twee jaar. Maar onder degenen die zijn teruggekeerd is ‘we mogen weer’ de meest gehoorde verzuchting.

Momenteel repeteren we voor het inloopconcert van 2 april (De Lichtkring, Kattenbroek, 14 uur). Daar zingen we het prachtige nummer (Dona nobis) Pacem. Een smeekbede voor vrede met het leed van de Oekraieners in onze gedachten en in ons hart. Als woorden tekortschieten is er altijd nog muziek.

Repetities vinden iedere dinsdagavond plaats tussen 20 en 22:30 uur in kerk De Bron aan het Vogelplein in Amersfoort. Belangstellenden zijn altijd welkom om te luisteren of mee te zingen. Neem dan even contact op (zie bovenste menubalk).