Ware Liefde (Voor Onze Dirigent….)

::

Je hebt een hoop verschillende mensen nodig om één Wereld te maken. En dat is niet anders in ons Koor. Allemaal verschillende stemmen, en toch wil de dirigent dat we gelijkelijk zingen. Op zijn instigatie gebruiken onze koorleden nu hun stemvork bij ieder repetitie. We zouden foto’s kunnen laten zien van hoe wij dat doen. Maar, geloof me; dat zou een hele genânte vertoning worden. Een feitje welk zichzelf zal verduidelijken als u straks de onderstaande foto’s ziet. Waarom wil onze dirigent dat? Dat is een verhaal wat u eigenlijk beslist niet wil horen. Wel kan de redactie hier kwijt dat er slechts één koorlid is die het vertikt en het verd####d om zijn stemvork te gebruiken. Onze Rinus. En waarom heeft Rinus dispensatie gekregen? Dat is een prachtig verhaal, voor later.. jawel.

Zie hier: Vierenvijftig stemvorken van onze vierenvijftig koorleden.( Zeker, we hebben een paar exotische koorleden!!)

::

[highslide](Disclaimer;Disclaimer, Copyrights…: ;400;300):

De redactie heeft alle mogelijke moeite genomen om rechthebbende van deze foto’s te bereiken. Dat is niet bij allen gelukt. U kunt zich alsnog melden bij de redactie, indien u bezwaar heeft tegen publicatie van uw foto.

Hoogachtend. Webredactie AMK.[/highslide]

: