Onzichtbare Web Site

Het Amersfoorts Mannenkoor heeft een gehele nieuwe website!! Alleen is deze onzichtbaar! Tenminste, voor u nu hier. Het betreft de speciale nieuwe website voor onze koorleden. Schitterend is ie geworden. Al onze partituren zijn daar te vinden. Ook kunnen we daar luisteren naar de verschillende stempartijen. etcetera. Ook ons grote archief wordt daar ontsloten en toegankelijk gemaakt. En dan ook nog die notulens, adressen en portretten van alle leden. Alleen helaas heeft u daar geen toegang toe. Toch willen wij u een klein beetje laten meegenieten. Hierbij kunt u luisteren naar een kerstconcert opname. Veni Creator Spiritus. Niet de allerbeste opname. Maar daar gaat het ons niet om. Wij zijn een gezellige vereniging, en de herinnering aan dat speciale concert blijft on dierbaar… vandaar.

Luister naar:  Veni Creator Spiritus