Oefenen voor het Heuvelrugfestival

Keer op keer klinken dezelfde nummers. Het krachtige Anthem en het meeslepende Amazing Grace. Dan Chris de Burgh’s Here is your Paradise, het gevoelige Dat zou mooi zijn (De Dijk) en het krachtige Eres Tu. En elke keer klinken ze beter en sterker. Net als negen andere koren uit de regio bereidt het AMK zich voor op het KNZV Zangersfestival Heuvelrug. Dat wordt op zaterdag 22 oktober gehouden in Cultuur- en Congrescentrum Antropia, Landgoed de Reehorst, Hoofdstraat 8 te Driebergen. Inloop vanaf 09:30, aanvang concerten om 10:30 tot een uur of vijf in de middag. Het Amersfoorts Mannenkoor staat om 12 uur in het programma. Kaarten zijn verkrijgbaar voor slechts 5 euro aan de zaal. Meer informatie op de website van het Stichts Mannenkoor te Driebergen die de dag organiseert.