Na Inloopconcert volgt de introductie koorzingen op 3 en 10 maart

Inzingen voor het optreden

Het AMK heeft laten zien dat het goed kan improviseren tijdens het inloopconcert 2018 in het Brandpunt. Met wervende teksten van onze inval-dirigent en een sterk besef dat een goed concert maken extra belangrijk is, werden de sterren van de hemel gezongen.

Lekker zingen met elkaar is iets moois. Misschien ook voor u. Binnenkort verzorgt het AMK een laagdrempelige instap voor belangstellenden. Op zaterdag 3 en 10 maart vinden tussen 10 en 12 uur twee introducties koorzingen plaats onder leiding van onze inspirerende dirigent Paul-Michel Tijssen.

Deelname is gratis na aanmelding op:

info@amersfoortsmannenkoor.nl

Ook kunt u een keer onze repetitie op dinsdagavond bezoeken. We oefenen dan van 20:00u tot 22:15u in De Bron aan het Vogelplein 1.