Mooi, mooi. Dat werd een prachtig lied.

2014-08-24 15.09.21

Afgelopen maand rolde onze nieuwe CD van de persen met de titel ‘Dat zou mooi zijn’ naar het lied van De Dijk waarvan hier een voorproefje:
AMK: Dat Zou Mooi Zijn

Verdere tracks zijn: Veni Sancte Spiritus, Liebe, Here is your paradise, Michelle, Two Roses, Tibie Paiom, The Rose, Down by the Salley Gardens, Hallelujah, Uti var Hage, Take me Home en Dobra Noc.
Bestel de CD nu voor 10 euro exclusief verzendkosten met een mail naar info@amersfoortsmannenkoor.nl en vergeet niet uw adres te vermelden.

——-