Hoort, Twittert Het Voort

::

Jawel, het Amersfoorts Mannenkoor heeft een Twitter account. En wat doet zij ermee? Nou, af en toe een twitter bericht de wereld insturen als er zich iets voordoet, zoals een nieuwe bericht hier op deze site. Of als er een concert is. Maar we twitteren niet vaak. Wel verlenen wij een grote ReTweet service voor al onze “followers”. Iedere aankondiging van een zang gebeurtenis, of ander relevant zang-nieuws geven wij door d.m.v. een ReTweet. Dat doen wij gratis en met liefde, maar ook dat de lezer van dit blog het kunnen volgen. Zie onze rechter sidebar!!

We zijn nu bijna drie weken in de lucht met onze nieuwe site en twitteraccount. En wie schets onze verbazing dat we al reeds 87 “followers” hebben!! En één van de laatste die ons nu volgen zijn “The Gents”. En dat zijn werkelijk niet de eerste de besten! Waauwww, wat een groep! Het AMK voelt zich gevleid dat zij ons volgen. Misschien bij velen al bekend, doch een ontdekking voor ondergetekende.

Ooit begonnen als een jongenskoor uit Drenthe, maken zij nu wereldwijd furore, en terecht….! check it out op: http://www.thegents.nl

.

::