Boek nu kaarten voor het herfstconcert

a9bf931c53-Rondleiding Amersfoort Herfst TorenAls het aan ons ligt wordt het een stormachtige en rumoerige herfst. Kom op zondag 26 oktober genieten van ons uitgebreide en afwisselende herfstconcert. Op het programma staat geestelijke, romantische, volks en populaire liederen. Met pianobegeleiding en a-capella. Zondag 26 oktober, 15 uur in kerkgebouw De Bron aan het Vogelplein te Amersfoort Kaarten kosten 10 euro in de voorverkoop via onderstaand bestelformulier of bij telefonische bestelling op 033-4562236 (Henny van Eck, penningmeester). Kinderen onder twaalf jaar hebben gratis toegang, maar dienen wel aangemeld te worden.

Bestel hier uw kaarten voor het duoconcert door het Amersfoorts Mannenkoor met Männerchor Germania uit Opladen op 10 mei 2024 om 19:30 (zaal open 19:00) in De Fonteinkerk, Robert Kochstraat 4, Amersfoort

Vul onderstaand formulier in.

Typ de gekleurde code over en verstuur de bestelling

Enkele minuten na verzending ontvangt u een ontvangstbevestiging per email met instructie voor betaling

* indicates required field