Angels United :: Virtueel Koor

::

Er zijn mensen die echt geloven in het bestaan van Engelen. Met vleugels en zo… Die zingen in de lucht..(?) Of zijn dat virtuele Engelen? Lastige discussie. Wat ik wel weet is dat er een koor bestaat van 2000 Engelen. Het koor is absoluut virtueel, maar die schattige Engeltjes zijn beslist niet virtueel! Ze zijn hardstikke echt, van vlees en van bloed. wis en Waarachtig!

Vraag maar aan het vijfde band-lid van Depeche Mode; Eric Whitacre. Maar goed, om lang verhaal kort te maken; bekijk en beluister deze fascinerende Ted-video.

Dezelfde Eric produceert ook nog andere schone muziek, met een andere echte Engel, waarbij ie zich afvraagt of dit nummer wel geschikt is voor zijn nieuwe cd. Hila Plitman met “Voices Carry”

Meer weten over Eric Whitacre ga naar zijn site……