Here Is Your Paradise

Onze dirigent is er helemaal gek van. Sommigen koorleden worden er knettergek van. “Here is your Paradise” van Chris de Burg. Een prachtige romantische ballade in een bewerking van Jetse Bremer. Nee, eenvoudig is het niet, maar daardoor des te uitdagender. Een hoop lastige rustpauzes, en het zangwerk vereist een uiterst nauwkeurige en  preciese timing. Ondanks de aanvankelijke protesten gaan we ermee door, onze dirigent Paul Michèl Tijssen wil zich niet laten kennen. Het resultaat zal gegarandeerd goed zijn. Minder kunt u van het AMK niet verwachten.

Chris de Burg, zoon van een britse diplomaat en een Ierse secretaresse was geboren in Argentinië, 15 October 1948. Bekend geworden eind sixties bij Supertramp. Daarna een prachtige solocarrière.  Meer weten… Kijk op zijn website: http://www.cdeb.com/

In onderstaande uitvoering schijnt Chris geen enkele moeite te hebben met de song. Alsof ie het uit de losse pols even zingt. En dat voor een publiek van 40.000 man. Nee, zo ver is het AMK nog niet. Nog twee maandjes en dan zit het er fantastisch in. Luister alvast naar dit prachtige nummer uit ons repertoire:

Here Is Your Paradise

++